Podsumowanie roku 2018

Cała branża Mice z pewnością może potwierdzić, że rok 2018 był bardzo dobry, żeby nie powiedzieć wyśmienity. Pierwsze pojawiające się różnego rodzaju wyniki i podsumowania właśnie o tym świadczą.

Branża MICE ciągle się rozwija

Wyraźną tendencję wzrostową widać w obszarze wszelkich spotkań samej branży. Obecnie mamy już 3 duże konferencje eventowe, na które zapraszane są wszystkie strony od Klientów prze dostawców na samych agencjach kończąc. Na plus można zaliczyć, że sama merytoryka
i programy ukierunkowane są na dzielenie się wiedzą a to jest bardzo dobry sygnał, że doświadczeni organizatorzy gotowi są na otwartość.
Organizowanych jest coraz więcej mice tour’ów, do różnych destynacji, głównie obiektów. Podczas takich spotkań, również odbywa się wiele dyskusji i wymian poglądów, co w naszej ocenie jeszcze kilka lat temu nie do końca byłoby możliwe. Na wyróżnienie zasługują też wszelkiego rodzaju szkolenie organizowane przez dostawców. W 2018 Brill AV Media bardzo dobrze przygotował takie 2-dniowe szkolenie dla event managerów. Z pewnością ugruntowali wiedzę nie jednego z nich, ale też zaskoczyli już doświadczonych organizatorów.
Jednym z większych wydarzeń, jakie odbyło się w Polce był szczyt klimatyczny COP 24 w Katowicach. Organizacja takiego przedsięwzięcia z pewnością potwierdziła, że ten region aspiruje z powodzeniem do bycia w czołówce destynacji Mice w naszym kraju.
Każdy event manager poszukujący inspiracji z pewnością mógł je znaleźć na obserwacji wielu koncertów gwiazd światowego formatu jakie zawitały w 2018 nad Wisłę. Show przez duże S zafundowali nam tacy giganci jak Rolling Stones, Beyonce, Guns n’Roses. Ci ostatni na nowo zainaugurowali wznowienie działalności przez Stadion Śląski.
Rok 2018 był rokiem 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę, co przełożyło się na setki mniejszych lub większych wydarzeń celebrujących tę datę. Jednak w naszej ocenie, pomijając koncert na Stadionie Narodowym, nie było żadnego spektakularnego wydarzenia lub serii przedsięwzięć a okazja była wyjątkowa.

Podsumowanie roku 2018 w agencji PowerEvents

Rozpoczęcie roku było „wejściem” w nową dekadę naszej działalności. Z początkiem roku kończyliśmy naszą specjalną akcję 10/10 z okazji naszego jubileuszu 10-lecia działalności. Zrealizowaliśmy blisko 70 projektów w tym 23 duże produkcje. Do grona naszych nowych Klientów dołączyły 22 firmy w tym Coca-Cola, Porsche, TIM, Huber Group. Na odnotowanie zasługuje fakt, że mimo mniejszej ilości realizacji, uzyskaliśmy wzrost obrotów aż o 65 % w stosunku do poprzedniego roku. Do naszego zespołu dołączyło 3 nowych managerów.
Największą ciekawostką jest fakt nawiązania stałej współpracy przy otwarciach nowo powstałych parków handlowych. Nie zajmowaliśmy się takimi eventami w tej skali wcześniej. Stworzyliśmy nową produkcję tematyczną jaką była impreza Dżungla. Przygotowaliśmy ją dla naszych stałych Klientów, zarówno w plenerze jak i lokalizacjach zamkniętych. Do przygotowania dedykowanej scenografii zaprosiliśmy nowego dostawcę, który sprawdził się w 100 %. Innymi nowymi koncepcjami na event były 4 żywioły oraz wyspa przetrwania. Pierwsza, dedykowana dla grup chcących zintegrować się w sposób oryginalny i ciekawy, natomiast druga na imprezy plenerowe skierowane do całych rodzin.
Najważniejszym osiągniętym celem był fakt, że nikomu podczas wszystkich wydarzeń nic się nie stało. Wypracowane bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa jak i praca głównie ze stałymi podwykonawcami pozwoliła na spokojny przebieg eventów. Oczywiście zadowolenie Klienta i uczestników ma dla nas ogromne znacznie i jeżeli te dwa aspekty idą w parze to nasza satysfakcja jest w pełni uzasadniona.
Paweł Haberka wziął udział jako prelegent we wszystkich znaczących konferencjach, gdzie mógł podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Managerowie uczestniczyli aktywnie w kilku spotkaniach i szkoleniach organizowanych w całej Polsce. Każde takie spotkanie jest bardzo dobrą okazją do zgłębienia swojej wiedzy jak i wymianę doświadczeń z innymi.

Był to bardzo intensywny i naładowany dużą ilością emocji rok. Zorganizowanie kilku znaczących jubileuszy firm i podziękowania ze strony Klientów, dosłownie wzruszały każdego z nas. Każdy event traktujemy z taką samą uwagą, ale akurat te powodują dodatkową dawkę entuzjazmu. Jak można z przytupem celebrować tak dobry rok? Zapraszając managerów do słonecznej Barcelony na kilkudniowy wyjazd.

Leave a Reply

fapjunk