Data: 2017r.

Lokalizacja: Warszawa

Liczba uczestników: 120

Hipra

Konferencja 2017r.

Konferencje o niestandardowej tematyce to nasza specjalność. Tym razem wydarzenie miało na celu poprawić jakość życia zwierząt chlewnych. W jednym z warszawskich hoteli odbył się launching nowej szczepionki wśród lekarzy weterynarii. Wydarzenie rozpoczęło się od krótkiego networkingu oraz lunchu w wynajętym przez nas hotelu. Następnie Goście przenieśli się do sali konferencyjnej, na której czekały na nich słuchawki do tłumaczeń symultanicznych. Tłumaczenia były niezbędne ze względu na prelegentów, którymi byli specjaliści z różnych zakątków Europy. By dodatkowo umilić czas podczas konferencji i podkreślić efektowność wprowadzenia nowego produktu, zapewniliśmy Gościom atrakcję jaką było Bubble Show przeprowadzone przez jednego z uczestników „Mam Talent”. Pokaz odbył się w kolorystyce produktu i metaforycznie nawiązywał do jego działania. Podczas wieczornego networkingu, Goście mogli przenieść się do starego pubu rodem z Ojca Chrzestnego, gdzie czekało na nich rockowe trio smyczkowe. W powietrzu wisiała nutka hazardu, a to wszystko za sprawą gier przy stołach do casino. Waluta była oczywiście niecodzienna, ponieważ jej nazwa nawiązywała do tematu przewodniego całej konferencji, czyli nowego produktu.

Data2017r.
LokalizacjaWarszawa
Liczba uczestników120
Liczba godzin montażowych2 dni
Liczba osób zaangażowanych w event16
Liczba dni projektowych od momentu otrzymania zapytania3 miesiące