Konferencje o niestandardowej tematyce to nasza specjalność. Tym razem wydarzenie miało na celu poprawić jakość życia zwierząt chlewnych. W jednym z warszawskich hoteli odbył się launching nowej szczepionki wśród lekarzy weterynarii. Wydarzenie rozpoczęło się od krótkiego networkingu oraz lunchu w wynajętym przez nas hotelu. Następnie Goście przenieśli się do sali konferencyjnej, na której czekały na nich słuchawki do tłumaczeń symultanicznych. Tłumaczenia były niezbędne ze względu na prelegentów, którymi byli specjaliści z różnych zakątków Europy. By dodatkowo umilić czas podczas konferencji i podkreślić efektowność wprowadzenia nowego produktu, zapewniliśmy Gościom atrakcję jaką było Bubble Show przeprowadzone przez jednego z uczestników „Mam Talent”. Pokaz odbył się w kolorystyce produktu i metaforycznie nawiązywał do jego działania. Podczas wieczornego networkingu, Goście mogli przenieść się do starego pubu rodem z Ojca Chrzestnego, gdzie czekało na nich rockowe trio smyczkowe. W powietrzu wisiała nutka hazardu, a to wszystko za sprawą gier przy stołach do casino. Waluta była oczywiście niecodzienna, ponieważ jej nazwa nawiązywała do tematu przewodniego całej konferencji, czyli nowego produktu.