Data: luty 2013r.
Lokalizacja: Wrocław
Liczba uczestników: 400
Zostaliśmy zaproszeni do złożenia oferty na współpracę i organizację 2-dniowej konferencji i uroczystego bankietu dla firmy DB Schenker.
Event był skierowany do managerów firmy z całej Europy. Miał na celu przedstawienie planów rozwoju jak i integrację kadry.
Konferencja odbyła się na terenie kompleksu konferencyjnego przy Hali Stulecia we Wrocławiu. Wieczorny bankiet odbył się w samym centrum miasta- w ratuszu.
Na uroczystą kolację zostali zaproszeni wszyscy uczestnicy konferencji. Event w założeniach miał przebiegać w bardzo luźnej i przyjaznej atmosferze. Przygotowaliśmy szereg atrakcji dla gości oraz wyśmienitą zabawę taneczną. Jednym z elementów było przygotowanie specjalnej strefy chill out, gdzie każdy mógł znaleźć chwilę na spokojną rozmowę.
Organizacja tego typu wydarzenia w zabytkowych wnętrzach wymaga bardzo dobrego, wcześniejszego przygotowania i zabezpieczenia wszystkich zabytkowych elementów, jak i eksponatów znajdujących się na terenie obiektu.
W trakcie trwania bankietu, Klient poprosił nas o dostarczenie róż dla wszystkich Pań, z racji wypadających w tym dniu Walentynek. Na szczęście słynny plac Solny ze straganami kwiatów był tuż obok. W jednym momencie wykupiliśmy połowę stoisk.