creditagricole

Data: stała współpraca od 2013

Lokalizacja: Wrocław

Ilość uczestników: 220 osób

Credit Agricole

Seria imprez integracyjnych

Dla Credit Agricole na przestrzeni kilku lat organizowaliśmy wiele imprez integracyjnych dla poszczególnych działów. Poniżej szczegóły jednego z nich.

Firma Credit Agricole postawiła przed nami zadanie zintegrowania około 220 pracowników jednego pionu, który łączył się pod jedną nazwą. Do tej pory małe grupki pracujące oddzielnie miały zacząć pracować wspólnie. Najważniejsze było dla nas aby silnie zintegrować cały zespół.

Zabraliśmy wszystkich pracowników do Karpacza. Zaczęliśmy od konferencji, podczas której pracownicy zostali szczegółowo wprowadzeni w charakter nadchodzących zmian. Podczas konferencji zostały również wręczone upominki dla wyróżniających się pracowników. Następnie byliśmy gotowi do startowego wieczoru, podczas którego przeprowadziliśmy wiele konkursów integracyjnych. Po każdym konkursie grupy coraz chętniej się mieszały i współpracowały. Była to bardzo dobra zabawa, podczas której uczestnicy dużo uczyli się o sobie nawzajem. Po przełamaniu pierwszych lodów i wspólnych konkursach przyszedł czas na zabawę taneczną, podczas której również mieliśmy na względzie zapoznać ze sobą wzajemnie jak największą ilość osób. Na koniec wszystkich uczestników wieczoru rozruszał energetyczny zespół Latające Talerze.

Kolejny dzień zaczęliśmy od aktywności bardzo skupionej na team building’u. Do tego celu wynajęliśmy cały stadion miejski w Karpaczu. Rozstawiliśmy kilkanaście stacji, gdzie uczestnicy podzieleni na grupy wykonywali różne zadania, podczas których najważniejsza była ich współpraca. Wszyscy wrócili w bardzo dobrych nastrojach. Kolejny wieczór był podsumowaniem tego, co udało nam się wspólnie wypracować- wieczór w jednym z karpackich klubów, ciekawe refleksje, długie dyskusje i kontynuacja wspólnej zabawy.

Klient był bardzo zadowolony, a zamierzony cel został przez Nas osiągnięty. 

Datastała współpraca od 2013r.
LokalizacjaWrocław
Liczba uczestników220 osób
Liczba godzin montażowych2 dni
Liczba osób zaangażowanych w event39
Liczba dni projektowych od momentu otrzymania zapytania60
CiekawostkiKlient oczekiwał oryginalnego pomysłu na zintegrowanie całego zespołu.
Kontakt
close slider

KONTAKT

Tel: 604 141 171

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Paweł Haberka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą POWEREVENTS Paweł Haberka z siedzibą w Siechnicach, przy ulicy Staszica 2E/3, 55-011 Siechnice (NIP: 8842313212, REGON: 020568239).

Zgoda nr 2 - tak
Zgoda nr 3 - tak
Zgoda nr 4 - tak