Prezentacja zawodników na sezon 2016 oraz nowej bazy CCC Sprandi Polkowice to jedno z ważniejszych wydarzeń tego najlepszego w Polsce kolarskiego klubu, który systematycznie zbliża się do światowej czołówki. Udział TVP Sport, mediów sportowych z całej Europy i przedstawicieli biznesu sprawił, że zrealizowane wydarzenie musiało mieć rozmach, jakiego jeszcze w świecie polskich klubów kolarskich nie było.
Brief od Klienta zawierał tylko kilka wytycznych: podział eventu na dwie części (otwarcie nowego obiektu szkoleniowego i prezentacja zawodników), konieczność wykorzystania nowych technologii, przystosowanie wydarzenia do potrzeb mediów, a zwłaszcza telewizji.
Całość scenografii oparta została o wykorzystanie koncepcji drogi, jaką na co dzień pokonują kolarze w swoich zmaganiach. Zarówno główna scena jak i ekran diodowy w kształcie pierścienia oparte były na tym motywie.
Prezentacja rozpoczęła się mappingiem 3D na autobusie klubu. Następnie prezesi spółki CCC stojąc na scenie równocześnie włączyli znajdujące się na cokołach przyciski, uruchamiając tym samym wypływającą z nich smugę światła ledowego, które rozświetliło drogę do sceny, samą scenę i ekran diodowy. Na ekranie przedstawiona została prezentacja i ujęcia nowego obiektu wykonane wcześniej z użyciem drona. Na finał prezentacji w otoczeniu wyrzutni CO2 i ognia pojawiło się logo Klienta. Finałem eventu był koncert laserowy z udziałem skrzypaczki grającej laserowym smyczkiem wykorzystującym pięć źródeł lasera. Na jej potrzeby wybudowaliśmy dedykowaną scenę, postawiliśmy ekran diodowy o powierzchni ponad 50 m2, 65 punktów świetlnych i pięć projektorów laserowych na czas koncertu.