Rok 2017 to dla agencji PowerEvents bardzo owocny czas zakończony sukcesem w postaci 25 nowych klientów. Przez 12 miesięcy agencja pracowała na wysokich obrotach, tworząc nowe scenariusze imprez i wyznaczając nowe trendy w organizacji wydarzeń firmowych.
W PowerEvents lubimy wyzwania
Bogate portfolio nowych klientów to ogromne wyzwanie organizacyjne, jednak doświadczenie, profesjonalny zespół oraz energia sprawiły, że rok 2017 był dla agencji PowerEvents czasem sukcesów i niesamowitej radości. Dzięki podjętym współpracom powstały ciekawe scenariusze, świeże pomysły, a każdy, nawet najbardziej wymagający, klient otrzymał rozwiązanie skrojone na miarę jego potrzeb. Do grona klientów PowerEvents dołączyły duże, prestiżowe marki, takie jak: Siemens, ITAKA, IdeaLeasing, TRANS EU, SKODA, XL CATLIN, Endress+Hauser, Getback, Faurecia, Gaz System, HIPRA Polska, UM Siechnice, Starion Poland, Kajima, Piast Group, Diversey oraz Electrolux oddział Siewierz.
Rozwój i równowaga
Miniony rok przyniósł ogromną satysfakcję nie tylko z powodu powiększonego portfolio, ale także z realizacji efektownych oraz niepowtarzalnych eventów dla stałych klientów, którzy zaufali agencji i od kilku lat wspólnie realizują wydarzenia firmowe, pikniki rodzinne czy imprezy integracyjne. PowerEvents przykłada bardzo dużą uwagę do najwyższej jakości usług oraz spełniania oczekiwań i realizacji ciekawych pomysłów. Dlatego agencja sukcesywnie otwiera nowe oddziały firmy w całej Polsce, aby być bliżej klientów i na bieżąco kierować pracą na miejscu.
Sukces w postaci nowych klientów jest doskonałym zakończeniem roku 2017, który był jednocześnie rokiem jubileuszowym. Agencja, która obchodziła swoje 10-lecie jeszcze bardziej umocniła pozycję na rynku i wysoko podniosła poprzeczkę w branży eventowej. PowerEvents nie zatrzymuje się i na rok 2018 odważnie wyznacza cele oraz zapowiada kolejne owocne współprace.