Organizacja eventów on-line

Organizacja eventów on-line to w dzisiejszych czasach niezbędna umiejętność dla każdej firmy, która chce pozostać konkurencyjna na rynku. Wirtualne spotkania, szkolenia, konferencje czy webinary stają się coraz bardziej popularne i to właśnie z tego powodu warto zainwestować w profesjonalną organizację tego typu wydarzeń.
W czasie pandemii był to jedyny możliwi sposób kontaktu zarówno ze swoimi pracownikami jak i kontrahentami. Firmy bardzo szybko dostosowały się do sytuacji i zaczęły wykorzystywać potencjał tej formy relacji.

Podobne działania miały miejsce w agencjach eventowych również w naszej. Przenieśliśmy dużą część naszej oferty do sieci. Możemy z pełną stanowczością potwierdzić, że niemal każdy rodzaj eventu da się wykreować w wersji on-line.

Organizacja eventów on-line wymaga nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności kreowania wartościowych treści oraz dostarczania ich w interesujący sposób. Współpraca z doświadczonym organizatorem wydarzeń on-line gwarantuje nie tylko płynne i profesjonalne przeprowadzenie wydarzenia, ale także zwiększenie zasięgu i wzmocnienie wizerunku firmy.

Wiedza i doświadczenie jaką zdobyliśmy podczas realizacji imprez w sieci z pewnością jest niezbędna to przygotowania spersonalizowanej oferty dla każdego Klienta. Jest wiele platform streamingowych, ale ich dobór jest mocno uzależniony od rodzaju eventu.

Dzięki organizacji eventów on-line, firmy mogą dotrzeć do swojej grupy docelowej bez względu na jej lokalizację, co pozwala na oszczędność czasu i kosztów. Ponadto, możliwość interakcji z uczestnikami wydarzenia pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientami i zwiększenie zaangażowania w społecznościach online.

Wiele cyklicznych wydarzeń już na stałem przeniosło się do sieci. Klienci organizujący różnego rodzaju szkolenia, webinary korzystają z profesjonalnych studiów a zdarza się, że sami przygotowują przestrzeń do realizacji tego typu imprez. Wtedy agencja eventowa jest wykorzystywana do kreowania koncepcji przebiegu wydarzenia i tzw. smaczków, wyróżniających ich na tle innych podobnych spotkań.

Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę swoich klientów, organizacja eventów on-line to doskonałe rozwiązanie. Zaufaj doświadczonemu organizatorowi wydarzeń on-line i ciesz się skuteczną promocją swojej firmy oraz zwiększeniem lojalności swoich klientów.
Bardzo często organizując normalne wydarzenie np. konferencję warto rozważyć o przeprowadzeniu streamingu do sieci. W ostatnich latach prawie wszystkie tego typu wydarzenia były transmitowane również on-line.

ALIGNTECH

 

 

Liczba uczestników: 200

Liczba godzin montażowych: 4

Liczba osób zaangażowanych w event: 10

DOLBY

 

 

Liczba uczestników: 30

Liczba godzin montażowych: 10

Liczba osób zaangażowanych w event: 5

3M

 

 

Liczba uczestników: 10

Liczba godzin montażowych: 0

Liczba osób zaangażowanych w event: 3

DOLBY

 

 

Liczba uczestników: 150 dzieci

Liczba godzin montażowych: 35

Liczba osób zaangażowanych w event: 10

Vorwerk

 

 

Liczba uczestników: 150

Liczba godzin montażowych: 2 dni

Liczba osób zaangażowanych w event: 50