panalpina

Data: stała współpraca od 2013

Lokalizacja: Wrocław

Liczba uczestników: 200 osób

Panalpina Polska

Jubileusz 10-lecia

W roku 2016 mieliśmy niewątpliwą przyjemność organizować eventy jubileuszowe dla jednego 
z naszych strategicznych Klientów – firmy Panalpina Polska. Jedna uroczystość miała miejsce 
w kwietniu w pięknym Zamku Topacz pod Wrocławiem, a Gośćmi wydarzenia byli kluczowi Klienci spółki oraz współpracownicy. Drugi event odbył się jesienią w Hotelu Narvil w Serocku i skierowany był do wszystkich Pracowników firmy.

Oba wydarzenia wymagały wielomiesięcznych przygotowań oraz opracowania scenariusza eventu, który zrobi na wszystkich ogromne wrażenie.

Prace nad kwietniową galą rozpoczęły się już w listopadzie roku poprzedniego. Zadanie, jakie postawił przed nami Klient, to połączenie historii firmy z celebracją i dobrą zabawą, a wszystko to w jakości premium. Począwszy od miejsca, wyszukanego menu, poprzez scenografię, prowadzącego i niezwykle bogatą część artystyczną. Montaże rozpoczęliśmy na 2 dni przed wydarzeniem i z godziny na godzinę z morza casów i innych dziwnych rzeczy zaczęła się wyłaniać potężna scena z dedykowaną aranżacją. Niektóre z elementów były tak skomplikowane i wymagające, że tworzone były na miejscu, aby nie zostały uszkodzone podczas transportu. Dzień przed eventem operatorzy zajęli się programowaniem świateł oraz ekranów diodowych, których łącznie było 5, a głowni bohaterowie wydarzenia rozpoczęli próby. Po tak złożonym procesie montaży i prób, nie pozostało nic innego jak czekać na start. Event rozpoczął się reportażem, który powstał specjalnie na potrzeby gali, a w rolę prowadzącego wcielił się Marcin Prokop. Po przemowach przyszedł czas na krótką historię firmy, która została zaprezentowana w formie panelu. Największą niespodzianką były filmiki nagrane przez Klientów spółki, które odtwarzaliśmy podczas tej części eventu. Ich treść do samego dnia wydarzenia pozostała tajemnicą, również dla Zarządu. Następnie wręczone zostały pamiątkowe statuetki dla 10 Klientów w niezwykle ciekawych kategoriach. A po kolacji przyszedł czas na główną atrakcję wieczoru – koncert fortepianowy w wykonaniu Leszka Możdżera, który otrzymał owacje na stojąco. To jeszcze nie koniec – wisienką na torcie był video mapping na zamku, który jedocześnie zakończył część oficjalną gali. Potem w rytmach muzyki zespołu Celebrate Goście bawili się do białego rana.

Event integracyjny okazał się równie wymagającym wyzwaniem, gdyż firma co roku stawia na naprawdę niespotykane projekty. Bawiliśmy się już w rytmach reggae przy projekcie Jamajka, biegaliśmy po poligonie, kończąc wieczór w amerykańskich klimatach Route 66, zorganizowaliśmy prawdziwą galę wrestlerów przy okazji eventu w stylu Podziemny Krąg. Oczekiwania były naprawdę wysokie. Tegoroczny projekt okazał się strzałem w 11. Cytując Klienta, podczas wyjazdu „firma narodziła się na nowo”. Nie ma co ukrywać, że wraz z grupą projektową z firmy Panalpina Polska podjęliśmy ryzykowną decyzję. Główną atrakcją i elementem integracyjnym były warsztaty muzyczne, na których uczestnicy śpiewali początkowo w mniejszych grupach, około 50 osobowych, by na finał stworzyć jedyny w swoim rodzaju chór. Warsztaty cieszyły się niemalże 100% frekwencją, a to za sprawą trenerów, którzy specjalnie na tę okazję przylecieli z Wielkiej Brytanii. Podczas wieczornej imprezy podziwialiśmy występy wszystkich grup na scenie w pełnej, eventowej aranżacji: światła, ekrany diodowe, efekty specjalne. Kolejną niespodzianką był niesamowity pokaz sztucznych ogni i na finał największa petarda – koncert zespołu T. Love. Po symbolicznym jubileuszowym torcie wszyscy bawili się do białego rana.

Projekty jubileuszowe spotkały się z ogromnym uznaniem Klientów jak i pracowników Panalpina Polska. Dla agencji to kolejny krok do przodu i potwierdzenie, że warto ryzykować i podejmować odważne decyzje.

Datastała współpraca od 2013
LokalizacjaWrocław
Liczba uczestników200 osób
Liczba godzin montażowych4 dni
Liczba osób zaangażowanych w event78
Liczba dni projektowych od momentu otrzymania zapytania200
CiekawostkiPrzy samych pracach projektowania scenografii pracowało 12 osób.